Rabu, 20 April 2011

SURAT part 1 by AngeL Diana Gitta

A letter from LORD JESUS;  dictated to AngeL Diana Gitta
Sebuah surat yang didiktekan oleh TUHAN YESUS kepada AngeL Diana Gitta

Minggu, 3 April 2011
01:26 a.m

Anak-KU, ini AKU, YESUS.
Tuliskanlah perkataan-KU ini.
Oh mempelai-KU, AKU begitu merindukanmu.
Adakah engkau juga merindukan-KU?
Adakah degup jantung kita merasakan hal yang sama?
AKU tak sabar lagi untuk bertemu denganmu muka dengan muka.
Siapkah kamu menyongsong untuk terbang bersama-KU di udara?
Oh mempelai-KU, larilah sekarang. Berkumpullah di bawah sayap-KU maka kau akan aman.
Musuh sedang memburumu habis-habisan.
Kau harus lari pada-KU sekarang.
SEKARANG JUGA, anak-KU. Bukan nanti!!!
Jangan tunda keselamatanmu!
AKU sudah di ambang pintu.
AKU siap untuk membawamu.
Segera kau tidak akan lagi melihat dunia dengan segala kehancurannya.
Segera kau akan melihat langit dan bumi yang baru yang telah AKU janjikan kepadamu.
AKU mohon, datanglah pada-KU sekarang, anak-KU.
Larilah secepat kau bisa!
Dunia ini sedang menggelap.
Dunia ini sedang di ambang kehancuran total.
Larilah fokus kepada-KU. Tetap pada jalanmu yang lurus. Jangan menengok ke belakang. Jangan menyimpang ke kanan atau ke kiri.
AKU di sini, anak-KU. Tepat di hadapanmu. Kau tahu itu.
AKU masih merentangkan tangan-KU untuk menarikmu dengan cepat.
AKU adalah satu-satunya yang harus kau pilih jika kau menginginkan keselamatan.
Tidak ada jalan lain.
AKUlah jalan itu.
AKUlah pintu itu.
Cepat, anak-KU. AKU masih menunggumu untuk sekejap mata.
AKU rindu. AKU rindu mengumpulkan anak-anak-KU.
Anak-anak-KU yang setia dan taat pada firman-KU.
Anak-anak-KU yang senantiasa membasuh jubahnya dengan darah-KU.
Carilah AKU, anak-KU. Selagi AKU masih berkenan untuk ditemui di hari-hari akhir ini.
Pilihlah AKU.
Kau tidak bisa memilih dunia dan AKU.
Jika kau memilih dunia, kau telah melepaskan AKU.
Pilih AKU, anak-KU. Dan lepaskan dunia.
Maka kau akan mendapatkan segalanya di dalam Kerajaan-KU.

AKU, YESUS, Mempelaimu telah berbicara. 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar